PARTE HARTZEKO OINARRIZKO ARAUAK
- Gazte diseinatzaileei zuzendutako gertakizuna da, batez ere beraiek sortutako moda, osagarriak... aurkeztu eta saldu nahi dituztenei.
- Behar-beharrezkoa izango da bertan egotea jaialdi osoan, bere ardura izango delako standean egotea, bai eta bezeroei arreta ematea ere. Erakundea ez da arduratuko artikuluak lapurtzen badituzte edo galtzen badira.
- Feriaren egunak eta orduak:
Abenduaren 18a, larunbata (11:00etatik 22:00etara)
Abenduaren 19a, igandea (11:00etatik 20:00etara)
- Standen muntaia: derrigorrezkoa izango da muntatzeko eguna eta ordua errespetatzea:
Standaren barruan lekua utzi beharko da bertan egon behar duen lagunarentzat. Horman ezin da zulorik egin, baina gauzak itsatsi daitezke.
- Standen desmuntaia: Abenduaren 19an, feria amaitzen den unean (20:00etan) desmuntatuko da. Nahitaezkoa da desmuntatzeko eguna errespetatzea, ezin da jarritako ordua baino lehenago desmuntatu.
- Diseinatzaile bakoitzak erabilitako lekua lehenengo egunean aurkitu zuen bezala utzi beharko du.
- Stand-mota bakarra: 1,30 m x 1,50 m 80 €
- Parte-hartzaile bakoitzak bere gustura muntatu eta apainduko du standa, dagozkion neurriak eta kokapena errespetatuz betiere. Ezin izango da jarlekurik jarri pasabideetan.
- Diseinatzaile bakoitzak bere markaren elementu bereizgarria (lona, oihala, papera) ekarri beharko du. (Ezaugarriak: 50 cm x 50 cm).
- Diseinatzaileak berak ekarri beharko ditu bere postua muntatzeko behar dituen material eta gauza guztiak: mahaiak, jarlekuak, esekitoki mugikorrak, altzariak, apal mugikorrak, dekorazio-elementuak, etab. Lurrean oihalak edo alfonbrak jar daitezke espazioa erakargarriagoa izan dadin. Elementu bat (oihala/plastikoa) ekartzea gomendatzen dugu postua ixteko zabaltze-ordutegia amaitu ondoren.
- Parte-hartzaile bakoitzak 80 € ordaindu beharko du parte hartzeko.
- Publikoak standarik sortzaileena sarituko du. Saria parte hartzeko kuota itzultzea izango da.
- Ezin izango da tresna elektrikorik, ezta argi osagarririk ere erabili.
__________________________________________________________________________________
NORMAS BASICAS DE PARTICIPACIÓN
- Evento dirigido a jóvenes diseñadores que quieran presentar y vender sus creaciones de moda, complementos...
- Será imprescindible estar presente durante todo el festival, ocupándose tanto de atender su propio stand como de los clientes. La organización no se responsabiliza de robos o pérdidas de artículos.
- Días y horarios de la feria:
Viernes 17 de Diciembre (de 11:00 a 22:00)
Sábado 18 de Diciembre (de 11:00 a 22:00)
Domingo 19 de Diciembre (de 11:00 a 20:00)
- Montaje de stands: será obligatorio respetar el día y horario de montaje:
16 de Diciembre (17:00-22:00)
Se deberá tener en cuenta de dejar un espacio dentro del stand para la persona que lo atienda. No se permite agujerear la pared, pero si pegar.- Desmontaje de stand: Se desmontará el mismo 19 de Diciembre al finalizar la feria a las 20:00. Es obligatorio respetar el día de desmontaje, no se puede desmontar antes del horario indicado.
- Cada diseñador dejará su espacio tal como lo encontró el primer día.
- Único tipo de stand: 1,30 mts X 1,50 mts 80 €
- Cada participante montará y decorará su stand a su gusto, respetando las medidas correspondientes y la ubicación correspondiente. No se podrán poner sillas en los pasillos.
- Cada diseñador deberá traer el elemento identificativo (lona, tela, papel) de su marca (Características: 50 cm X 50 cm).
- El diseñador deberá traer todos los materiales y elementos necesarios para montar su puesto: mesas, sillas, burros, muebles, estantes móviles, elementos decorativos, etc. Se podrán colocar telas o alfombras en el suelo para hacer más atractivo el espacio. Recomendamos traer un elemento (tela-plástico) para cerrar tu puesto una vez finaliza el horario de apertura.
- Cada participante deberá abonar 80 € por la participación.
- El público premiará el stand más creativo. El premio consistirá en la devolución de la cuota de participación.
- No están permitidos aparatos eléctricos ni iluminación complementaria.